hemsk natt :@

har inte fått sova i natt pga caliber!!!!
har varit sååå jävla arg..
började med att han lekte med vatten skålen så de lät illa..
så jag gick ut o  ställde den i bad rummet eftersom de va blött i hela köket,
gick o la mig igen,

efter ungefär en kvart så börja han kraffsa på dörren till garderoberna,
som han vet att han inte får!!
jag blev sur o sa till honom.
o tejpade för dörrarna så dom inte sulle låta.

så la jag caliber i sin säng, o då bet han ju självklart mig.
inte hårt bara ett naffs men vart AS sur!
gick o la mig igen,.

då började han om med vatten skålen o de lät helvete!!
så jag går upp en gång till!
o va inte nöjd..

satte honom i transportburen så han skulle lugna ner sig.
så fick han sitta där en kvart medans jag lugnade mig själv med en cigg.

gick upp ungefär 6 gånger o sa till honom,. orkar inte skriva allt.
men kan LOVA att idag ska han inte få sova en blund.

de här e sånt man får stå ut med när man har iller, men den här gången va bara för mycke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0