dåligt och bra..

har haft väärldens mag ont sen igår kl 2..
vette fan vad de e.. börjar bli lite läskigt,.
de hade blivit ungefär lika för fredrik när han fick magsår :/
men får se, om de inte e bättre imorn så får jag väl åka in o kolla..

idag har jag fått hjälp av morsan på jobbet, har känt mig en aning handikappad,
efter de käkade vi på kina :D mums!
sen ringde daniel o väckte mig, o tog ut mig på en promenix o titta på fyrfärkerierna :D
caliber va as fascinerad.

nu har jag nyligen städat hela köket, o tejpat ihop bordet xD
känner mig as duktigt !

juste! va på visning på en lägenhet igår,
så snart flyttar vi upp till envägen (Y)
så kommer vi bo granne med hewy o hamiie:)
de ska bli såååå kul! äntligen eget!

bye

krya på dig mormor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0