trött o sjuk, jobbig natt

har haft en riktigt hemsk natt,
o allt e calibers fel,
han höll på å kraffsa på dörren typ 2 timmar,
sen blev jag less o gick in o sa till han o tejpade för så de inte lät,
men efter typ 10 min börja han igen o han fick ju självklart upp tejpen,.
sa till honom grymt många gånger,
men han gav sig inte,.
så jag gav me mig o släppte ut han i hela lägenheten.
dumt gjort men jag orkade inte..
sen lyckades jag somna i typ 1 timme o sen vakna jag igen av min jävla hosta.!
o caliber va fortfarande uppe o röjde så jag kunde inte somna om.
vet inte varför han betede sig så :S han brukar alltid gå o sova när vi gör de ..
men men , nu ligger han iaf o sover, ska väcka han snart,
så han inte sover hela dagen..

idag ska jag o fredrik gå ner till veterinären o fråga lite.
sen ska jag städa ur mitt förråd o sen käka hos morsan (y)

nu ska jag försöka piggna till så jag kan få lite ordning här oxå :)

bye<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0