:'(

förut trodde jag på kärlek föralltid,
men de visade sig vara fel,
ända tills idag har jag trott på evig vänskap,
men idag visade de sig oxå vara fel.
finns mycke jag ångrar och har gjort dumt,
men de finns inget! som jag ångrar mer än de här,
har förlorat mycke pga felsteg.
men jag VÄGRAR förlora min kusinbästavänosyster<3
de här tar priset på smärta,
om de fanns nått jag skulle kunna göra,
så skulle de vara gjort nu.
kommer alltid att finnas vad de än är.
kommer alltid stå vid din sida när de behövs,
som alltid förr, inget blir förändrat från min sida,
förutom att jag har förlorat en stor del av mig


Kommentarer
Postat av: Hewy

I loved you once, love you still, always have and always will! Jag finns ALLTID vid din sida! Genom allt! ;) PUSS <3

2011-04-20 @ 00:58:34
Postat av: JenKa

<3<3<3<3

2011-04-20 @ 12:49:20
URL: http://sokkertoppen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0