bonde 2 dar ;D

sov hos hewy igår till idag :)
hade hur kul som hälst..
haha..
skulle smyga upp på natten o käka en macka,.
vi lyckades inte vara så jävla tysta direkt xD
vi kom fram till att de inte finns nå roligare än att va övertrött och försöka vara tyst..
hahaha...

mysigt vi hade de ;)


jag:
kan du släcka lampan?
hewy: aa ska bara käka upp popcornen
jag: ska du feta upp hela påsen?!?
hewy: de går fort..
HAHAHAHHAHAHAHAAHA
Smal

idag körde jag candice medans hewy va i skolan :)
gick bra, fast hon vart typ unghäst på nytt lr nått?
hur fjånig som hälst för allt xD

lite gos i hagen först :)




sen efter att jag hade byggt lite i stallet så la jag mig uppe i höt o solade :D



vid 3 hämtade jag hewy o dempa :)
sen red jag desdi en sväng och hewy smirrel :)




efter de körde jag ida innan jag åkte hem :)



nu e jag hemma, o nu blire film sen sova :)
bye<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0