ute dag!

har varit ute hela dagen idag, vaknade typ vid tre,
väntade på madde som kom vi 4..
då åkte vi en sväng till herräng,
sen gick vi ut o gick med Caliber och Örjan lr vad han hette..
pärs Rosa kanin, han fick idag.. på sin 18 års dag- GRATTIS! :D
gick ju inte allt för bra madde fick typ släpa Örjan, o caliber jagade honom xD

Calibers hake till kopplet gick upp så han hoppade på stackars örjan xD haha
men hände inte så mycke..

men kul som fan va de.. fick hur många konstiga blickar som hälst!!
:D:D

sen mötte vi lillen,
och gick till väntsalen.. där hitta vi roy,
så vi gick och käka pizza, sen gick jag o lillen o mötte ewe o jerry..
och så gick vi med dom till jerrys bandy träning..
(Tack ewe för att du lyssnar på mig)
hade grymt kul<33

efter de gick vi till gårn, men de stängde typ precis,
så vi stod utanför i typ 1 timme lr nått xD

sen vare dax att gå hem,
lillen o jerry följde med och
tog en glass och hjälpte mig med ett ölspel tills i helgen :D:D

nu sitter jag o lyssnar om o om på green day- god riddance <33
Har fastnat!!

Snart kommer fredrik emil o nattan, då blir de monopol..
hoppas de går bättre än igår :/

have a bit to think about

Bye<33333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0