Torsdag börjar närma sig :D

Nu börjar torsdag närma sig,
börjar bli riktigt ivrig, och lite nervös :D
hoppas allt går som planerat,
ska åka våran bil ända dit 174,3 km exakt, sen hela hemvägen oxå då förståss :D
såå hoppas bilen håller :/ hahaha
kommer inte kunna sova en blund på onsdag natt..
som innan julafton ungefär ;D

Idag har jag o fredrik varit hos robert en sväng,
efter de åkte vi till stallet och red, jag o ewe red ner till bynn,
sen fick killarna rida :D
va skit kul, jag o candice tog en tävling,
men hon o fredrik vann ^^
Candice va världens underbaraste idag, hon gjorde allt jag bad om :D

Sen åkte vi tillbaka till hallsta,
jag fick köra lite bil o träna på dragläga osv,
gick riktigt bra, lärde mig på andra försöket..
fick köra o stanna i en backe i dragläge utan att bromsa,
de gick oxå riktigt bra, fredrik skulle gå framför o vara en "bil"
höll på att köra på han en gång såå va tvungen att bromsa xD hahaha
men de gick bra iaf..

nu blire nog kolla på film tror jag,
bye<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0