måndag/tisdag :D

inte mycke hände igår, va i stallet och red osv,
smirrel lärde sig att stegra :D


idag så åkte jag till stallet och red, sen kom jag inte hem på nå sätt så fick ta crossen,
sen när jag kom till hallsta så kom jag på att jag inte hade någon nyckel hem :/
så jag o smurf tog en låång promenad,
typ bort till hävrödal.. sen fick man gå själv i mörkret hem..
rätt lite mörk rädd, :P

Kola lärde sig stegra idag oxå :D


Ewe kunde inte ens ta I tyglarna idag på smirrel för då började han hoppa,
han tyckte de va skit kul :D såg ap kul ut :D

ne nu ska jag nog jova ;) ska upp tidigt imorn och åka till norrtälje
sen ska jag nog köra crossen till gråska igen ;)

bye<33

Kommentarer
Postat av: sanna

haha galningar!!:D

2009-09-20 @ 11:32:00
URL: http://sannaeh.blogg.se/
Postat av: Anonym

DJURMISSHANDEL! Lös på tränset, och använd inte så starkt bett! Ni har stressat honom till att stegra!!! Ni är inte riktigt kloka. Jag rider honom nu och han är en underbar häst, som tur är har märkena från tränset försvunnit! Han är underbar och förtjänar inte detta!

2011-07-09 @ 18:02:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0