lördag/söndag :D

lördags blev de dricka :D hade riktigt roligt! kanske blev en aning för full :)

började dagen idag med att åka till gråska,
skulle lägga en liten snygg sladd, men kom lite på för mycke häng,
och hann inte riktigt styra tillbaka,
såå de blev diket!!! hahahahah :D as kul, och där satt vi fast så ewe fick komma och dra upp oss :D'
kommer bli mobbad för de resten av livet tror jag xD

försökte få Lillen att köra cross men gick inte så bra.. :)
gick grymt bra att köra idag och blev hur nöjd som hälst men crossen,
gick as bra!! :D

Sen tog jag och ewe Candice och Smirrel och red en sväng :)
red ner till bynn och tog skogen tillbaka,
i skogen hörde vi dannie o cassa och våra hästar blev LIVRÄDDA!!
ewe hoppade av och jag lugnade ner candice :)
sen kom dom ut ur skogen med janita och kola., hahaha då hade dom gått vilse xD
kom tillbaka till stallet så smög vi lite på pojkarna ;) haha ski skoj..

efter de så åkte vi med morsan till skebo och städade,
sen åkte vi till donken..

kom nyss hem, har varit ute o sladdat med emil och nattan,
höll på att krocka hur många gånger som hälst :D
men va kul iaf..

nu blire väl duscha sen sova ;)
.......................................................
BYE<333

Han tar i mig
å jag glöder
han rör vid mig
med sina läppar
å han kramar mig
Han går med mig
ut på gatan
Han trampar på mig
Varför trampar Han på mig?
Jo, jag är blott en
fimp som Han tänt
en fimp som han bränt
en fimp som han - slängt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0