marknad idag

har varit på norrtälje marknaden idag med Linus smurf dempa jerry och ewe,
hade skit kul tycker jag iaf, synd att vi inte va kvar längre,
åkte karusell gjorde vi oxå, grymt kul, blev som barn på nytt typ xD
haha har nog inte skrattat mer :D
sen gick vi hela vägen till donken ..
skit jobbigt, och jag o ewe gick o skämdes för pojkarna..
haha, och jag o hewy har kommit på deras plan..  :D
sen vare dax för en buss resa hem.

när vi kom hem så körda vi lite kurra gömma,
grymt kul, fast jag o ewe e inte så bra på att gömma oss xD
sen ledsnade dempa, så då gick vi hem,
fick inte världens varmaste välkomnande när jag kom hem :/
fattar inte vad som hänt lr händer..
blev ledsen o gick ut en sväng..
o funderade på att sticka härifrån ett tag..
sen blev allt bättre.. *Tack linus<333
nu sitter jag hemma har nyss gjort mackaroner som jag käkade med kalops :P
gott!


När en tjej ..
Svarar jag mår bra efter några sekunder - mår hon inte alls bra.

Bye<3333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0