Frihet är att göra allt som lagarna tillåter

har varit en tråkig dag idag,
suttit inne typ hela tiden,
vid två undefär så gick jag o hewy ner till bygg o mötte lillen o jerry..
sen gick jag hem igen..
senare åkte jag o fredrik till mamma o käkade köttbullar, skit gott!
efter de gick vi till emil o va där ett tag,
sen gick vi tillbaka till mamma så körde hon hem oss,
nu har jag tagit hem min tv som jag ska ha på vårt lan! :D
när vi kom hem så gick vi ner i förådet och rensade ur massa skit..
känns skönt att de har blivit gjort.. :)
sen kom jerry hewy lillen o smurf förbi en sväng,
kollade lite på hanna montana och på bolt!
sen gick dom hem, så nu sitter jag här själv,
och funderar på att diska! :/ suck..

"Kom över de förflutna och ta tillbaka den du älskar mest, i morgon kanske de är försent"


När en tjej...

puttar dig eller slår dig .... Ta tag i henne och släpp henne inte!


Bye <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0