sorgen tar aldrig slut!


bara gråter o gråter..
åkte till gråska idag vid 11 o skulle va hundvakt..
när jag kom dit såg jag att dörren till altanen stod öppen så hon hade rymt!
åkte runt överallt o leta o ropa..
sen orka jag inte mer..
men vi hitta henne tillslut..
käkade en macka hos ewe oxå! en möglig!
såg de efter jag hade etit typ halva!
så fick kuta in på toan ! fan såå äckligt!
sen har jag prata med ewe, kändes skönt..
men litet tag efter så grät jag igen..
har varit lite halft off idag, men de borde jag få vara..
va ner till stallet o mocka o så oxå,
och har kommit på att jag ska sluta rida..
sorligt nog så blir de nog så..
måste först fixa iordning mitt liv,
skaffa ett hem o jobb!
men nu sitter jag här o kanske ska ut o prata med dempa sen..
sitter o pratar med nattan o vi har kommit fram till att vi skulle vilja spola tillbaka tiden ibland!
tänk om ändå de gick?
ne nu får de nog vara slut skrivet..

  Sorgen tar aldrig slut! men de gör tårarna!

JAG ÄLSKAR DIG!!
BYE<33333333333333333333333333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0