Dikt

Skrev en dikt för ett tag sen..



Min älskade!

Jag vet att du har sagt att här tar vägen slut,
och att ditt hjärta längtar ut.

Men jag vill inte förstå,
att jag faktiskt måste gå.

Jag har aldrig gjort större mistag än nu,
i mitt hjärta kommer de bara finns en person och de e du.

Jag vill inte ge upp hoppet om dig,
då är de även slutet för mig.

Allt jag begär är en sista chans,
jag lovar allt kommer bli som en dans.

Jag vill att du ska förstå vad du har sagt och vad du vill,
du får ett tag och tänka, hoppas tiden räcker till.

Jag har aldrig kännt så här förr,
du klev in i mitt hjärta o stängde en dörr.

De jag gjorde va inte alls smart,
jag hoppas du ger mig en sista chans snart.

Lämna mig inte nu,
snälla älskade du.

Provar min ring ibland, kollar om den fortfarande sitter bra,
vill inte att allt de ska vara borta en da´.

Gråter gör jag varje kväll,
för de jag gjort mot en kille så snäll.

Jag önskar att allt kommer ordnar sig,
så jag förevigt kan vara med dig.

Jag vet att jag har krossa ditt hjärta,
och att du har en grym smärta.

I mitt hjärta har de aldrig gjort så ont som nu,
älskar när de va jag och du.

Fortfarande så älskar du mig,
och jag älskar dig.

Låt oss inte glömma,
i mitt hjärta har du en evig gömma.

Jag vet att jag inte jämt är så bra,
absolut inte som jag ska.

Ingen är perfekt,
mitt hjärta är så sträckt.

Snälla ge inte upp min kära,
låt mig, din tilit bära.

Du är den som gör mig gla´,
dig vill jag ha.

Jag tänker på dig jämt,
jag saknar dina skämt.

För de vi hade, finns de folk som skulle slåss för,
jag kommer älska dig tills jag dör.

Kommer du ihåg när vi sa att vi alltid ska älska varandra,
jag vill alltid hand i hand med dig vandra.

Vill verkligen att de här ska hålla livet ut,
kan fortfarande inte förstå att de e slut.

Jag har verkligen förstått hur mycke jag älskar dig,
Du betyder mer än allt för mig<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0