söndag

igår va jag ewe fredrik o jerry upp till stallet och red..
 jerry red ida, jag red candice, ewe red desdi, och fredrik red smirrel :)
gick skit bra även för killarna :D haha jerry hade väl en aning otur och gjorde illa pungen ett par gånger xD
men galoppera de gjorde han..
ida fick för sig att hon skulle ut i skogen med jerry.,.,
men jerry bara garva. såg as kul ut.. men som synd va hade jag inte kameran med mig :(
sen satt vi och gömde oss ett tag.. orkar inte skriva varför  men kul som fan hade vi.. iaf jag och ewe :D
sen åkte vi till hallsta tog en pilzner och käkade chips och glodde på tv .. gick ut och prata med madde och nattan en sväng oxå.
:) idag blire väl rida igen antar jag ..
bye<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0