partaj

igår blev de lite torsdags partaj :D
först va jag i norrtälje och köpte hem lite iller grejer och tog kort till mitt legg..
sen åkte vi hem och gick på bolaget, sen kom mamma och skjussade oss till utsund :)
när vi kom dit så spela vi lite fotboll :D as kul vare..
fick en riktig jävla smäll av danull :@ :D
men de gör inget.. knakade bara lite i käken ett tag efter xD
haha..
sen kom kilens mamma och hämta, då åkte vi till pizza huset och käka lite,
sen drog vi vidare hem till pigge .. :)
först satt vi typ å glodde på fredrik när han dansade och drog strömmen xD
garva typ ihjäl oss :)
sen vart de typ lyssna på musik och softa lite..
vid halv 3 började jag ewe dempa och fredrik gå hem, kom inte så långt, jag och ewe hade fett kul :D
vi körde våran visk lek ;)
som synd va glömde jag kameran hemma :/
men vi ska nog partaja idag igen..
ska till stallet och så först snart :)
bye<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0