Olycklig fredag..

igår började dagen men att man gick upp och va typ full..
ringde och väckte dempa så han fick följa med till central,
hittade ewe och så gick vi till centrum och hämta pengar..
sen åkte jag upp till stallet och väntade på ewe, tog två öl och va full igen typ,
hämtade ewe vid bussen så åkte vi hem och käka,
sen åkte vi ner till stallet och satt och vänta i typ 5 timmar i onödan!..

mockade och gjorde rent lite,.
sen hämtade vi cassa, och åkte hem igen typ.
sen vid 8 tog vi och väntade på bussen...
haha hewy NiCe!

kom till hallsta och drog hem till oss och sminka oss i typ två timmar..
efter de drog vi vidare till emil, satt där och spela lite kort och blev dyng!!
sen blev allt bara skit! vene vad som hände riktigt men skit blev de..

gick ner till pizza huset och mötte folk, kommer inte ihåg vilka..
va typ as ledsen och skit o så ville dom att jag skulle slåss,
men va inte så sugen på de, så vi gick upp till hammar,
där fick jag jäger, as äckligt men de dög.
blev glad i nån minut sen blev jag ledsen igen :/

sen gick vi till bokhandeln tror jag, vene alls vad vi gjorde där..
tror jag och jerry gick upp och käka en korv oxå då.
hängde inte med så mycke, vill inte se hur jag såg ut igår! :P
vet iaf att jag fortfarande va ledsen,
sen gick jag nog hem tror jag, satte mig i duschen och satt där i 3 timmar,
blötte ner hela golvet och allt!
gick och la mig vid 6 tror jag,

nu e de en ny dag att ta tag i,
är fortfarande full,. ska till stallet med ewe och cassa snart hoppas jag,
sitter en klump i halsen :'(
nu ska jag ner och möta ewe

förlåt för igår. (jag skäms)

bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0