lördag/söndag..

igår va jag ewe och madde i stallet och fixade lite med hästarna,
tog en buss hem vid 5 tror jag,
började dricka lite smått,
sen blev man lite dragen och då skulle jag och madde duscha,
när vi kom ur duschen så hade vi samma handduk,
hela min rumpa syntes så jag fick backa in i köket,
hahah och i köket så snubblade vi på damsugaren hahaha.,,
sen låg vi där nakna.. men maddes hand på min tutte,,,
hahahahha
kändes som om de gick i slowmotion (stavning*)
haha, kul som fan,

sen drog vi vidare till ante, jag och madde knata på före alla andra för att vi skulle snacka,
sen liftade vi men nån snubbe, Tack!
skit snällt fick sitta i bakluckan :D

kom till ante och hann va där i typ 10 min då skulle ante sova,
så då vare ju bara att gå,
gick en bit sen stannade jag  pigge  och fredrik och pratade,
om grejs :/

blev en aning dålig stämning,
sen mötte jag madde osv,
har inte så klart minne från igår,
vet iaf att jag gick hem sen och somna på soffan,,
 
ny dag idag med nya tag, började dagen med att möta madde,
sen åkte vi och köpte sprit,
så nu blire grogga lite :)

mer kommer,, som synd så blev de inga kort igår..
bye<33 (w)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0