gårdagen

igår va jag i gråska hela dagen, och red o så där..
red och badade på piren med alla hästarna,
de va jag candice, ewe desdi, ida moggan, hanna ida, eme atlas, dannie kola, och cassa på joel.
hade skit kul.. alla hästarna simmade :D jag ewe och hanna shamponerade hästarna så nu är dom jätte fina :D
har inga bilder därifrån men har lite sen i måndag :D


en riktigt ful bild på eme atlas och ewe o desdi.. så ser eme ut när hon försöker komma ikapp desdi.. hahahahhaha!



hanna. vet inte riktigt vad hon pyssla med..



min sööta candice :)



ida står och sover



joel.



kola ser ut som en älg :D



o stall katten lollo, :)
'
snart blire åka till stallet igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0