bada!!

igår va jag ewe dempa och pigge och badade i sonö efter de åkte vi till raija och stefan o blev bjudna på pizza :)
sen kom vi hem och jag och fredrik tog några öl sen mötte vi ewe o dempa, så gick vi till pigge..
drack några till öl.. sen rörde vi oss vidare till emil och käkade pasta och köttbullar :D mm goott :)
sen blev de någon grogg.. sprit och vatten oboj :S hehe,
slutade med att jag fredrik och pigge gick hem till oss och tittade på film,
somnade runt halv 8, kl 9 gick fredrik upp och åkte till ön, men jag somnade om och sov till 3 :)
runt 4 kom ewe och dempa så åkte vi till marcus och hämtade honom så åkte vi och badade igen i sonö ..
lite kallt!! :D
Lite Gamla Bilder xD


pigge :D



Dempa :D



Hewy :D



älsklingen :D



Marcus :D

Ne nu blire nog ice age 3 :D
Bye
<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0